Saturday, December 3, 2011

pelanduk dua serupa

..hi..
..dah lame aku x post..
..erhm..
..biase la..
..bz ngn asgmnt yg berlambak..
..aku juz nk gtw, sebenarnye..
..aku rindukan die..
..macamane aku boleh rindu kat die balik??
..erhmm..
...
..macamni..
..kawan aku ada awek yg rupe die sebijik mcm si dia..
..1st tym aku face 2 face ngn awek die, aku terkejut..
..aku ingtkn die..
..cara die ckp, care die gelak, cara die bercerita,
..sume SAMA..
..same la mcm awek ex-kite yg (cara boboi cakap)..
..haha..
...
..td aku kua g ngn kwn aku tu..
..die bwk awek die..
..aku jd speechless time tu..
..aku memerhatikan pegerakan si dia..
..hati aku tergelak sebentar..
..sebabnya aku teringatkan die sepanjang aku ngn die..
...
..TAPI..
..hati aku sedih kembali..
..kerana aku sedar..
..orang yang aku perhatikan tadi BUKAN die..
..erhm..
...
..sampai skang aku masih menanti die..
..adakah dia masih menunggu aku lagi??
..patutkah untuk menunggu die lagi??
..macamane aku nak lupekan die??
..TAPI PATUT KE AKU MELUPAKAN DIE??
..MAMPU KE AKU NAK LUPAKAN DIE??
...
..sampai disini je lah..
..jumpe lagi lain kali..
...

mood: layan lagi tapi bukan aku..

No comments:

Post a Comment