Monday, September 5, 2011

tentang dia...

hye..... bersua kite lagi pd hrni... hehe..apa kabar korg?? hrp2 la korg sume sihat... aku bru j baik demam.. maklumla pas j puase balas dendam r blik.. mcm2 aku tibai..nasi impit, lemang n mcm2 g la.. pastu air jgn ckp r.. xpndg yg panas2, nk yg sejuk j.. haa amik ko demam terus.. padan muke..hehe... dah2, balik semula kpd topik kite.. seperti yg aku janjikan last blog aku, kali ini aku tunaikan la janji aku tu... ustaz aku cakap klu dh janji kne la tunaikn... klu x t berdosa... hehe... btol x?.. so klu ad yg janji nk blnje aku, haa..... belanje cpt.. klu x, berdosa t.. t masuk api neraka... ayookk... hehehe.. terigt lak tym skola rendah dulu2.... eh, dah2.... kembali kpd topik kite yg sebenarnye...hehehe...

tentang dier..... erhmmmm... last blog aku luahkan rs kecewa aku kat sini... klu korg nk tw ap yg aku luahkan tu, bce la entry ak yg b4 ni.. :P

bulan jun
korg mesti tertanye2 sape die tu kan?? tanggal 6hrbln bersamaan hr isn aku g ke MPK (Majlis Perbandaran Klang) untuk membuat suntikan TY2 (suntikan pengendalian makanan) coz ak akn stat kje kat kfc esoknye.. tym aku nk melangkah masuk ke dlm mpk tu, aku terpandang seorg awek yg dtg dr arah kiri aku... p aku pandang bodo2 j tym tu... hehe... ak igtkn die dtg kat c2 nk byr saman, rupenye die pun same gak nk inject.. ap lg, aku pun curi r tgk borg die.. terkejut ak rupenye die sme tmpt kje ngn ak... haha... p ak xd la menaruh hrpn sgt tym tu... hehe.. keesokan harinye , aku masuk kje kol 3, ak tertunggu2 gak... mne dak semalam tu, jam dh mnunjukkan kol6 ptg, mb ak slh tgk kot tmpt kje die smlm... erhmm, p ak xslh rasenye... hati aku mule x tentu arah... xtw npe.. kol6.15ptg bru la die smp.. hati aku tym tu xtw npe tbe2 jntung berdegup kencang gle... nervous kot.. hehe.. dah hampir seminggu ak kerja ngn die.. p ak xbpe tgur sgt die, xtw npe.. mb cz aku segan ngn die kot.. aku ni bkn la ensem, die lawa, lemah lembut, comel, baik lak tu... yg aku suke tgk, mate die.. mate die lawa sgt, ayu.. sekali die dh jeling kat aku, pergh... ak rase mcm ice krim cair laa.... hehe... p 1 hr aku di beri peluang utk dengan die seharian.. aku ngn die kne g cluz food handling kat store kfc yg len n tym nk blik die xd transport nk blik,so ap lg, aku mulekan langkah kanan aku (dah ad peluangkan) hehe.. aku berborak ngn die, belanje die mkn, n lastly aku mnx no.phone die.. tym mnx tu ak bajet mst xdpt laa... p kte lom usaha blom tw... haaa... lastly, aku dpt gak no.die.... stat dr hr tu ak msj die.. ak cube utk mgenali die dgn lbh rapat g..

bulan julai
Dah sebulan aku knal die... ktorg dh jd smakin rapat n smp staf kfc ktorg sume dok kate ktorg ni couple... mne xnye.. tym break j, mkn sme2... pastu blik, slu aku offerkn diri aku tu anta die blik.. yg pling dasyatnye klu aku cuti pun, aku datang temankan die break... sayang punye pasal, sume bly.. hehe... pada satu hari tu, aku rasa dh sampai masenyer utk aku beterus terang... tym break aku bork2 ngn die n den aku tny ngn die "klu wan ajak F couple nk??" die terdiam n gelak2... ak rs mst die xnk.. die ckp ngn aku bg die mse dulu... dan aku hormat ngn kputusan die.. hehe... 27 hrbln die last kje.. means pasni ak kje, rehat, balik die dh xtmnkn ak lg.. huhu :( .. p ak kuatkan semangat aku, wlupun xdpt jmp tym kje, pas kje aku ly jmp die g.. hehe.. mcm tu la ak pikirkan untuk sedapkn hati aku :p... 28 hrbln, ak ajak die kua, aku amik die kua den ktorg g tgk wyg, tgk cite transfomers.. hehe... tym nga tgk2 tu, tbe2 die pggl ak.. "wan, sayang F x??" aku pun jwb "mestila syg..npe??" die diam agak lame la gak.. aku pun smbung tgk citer tu blik.. die pndg aku smbil pgg tgn aku, die ckp "wan,wan la pakwe F skng..F trima wan seadanye".. alangkah gembiranye aku tym tu... akhirnye aku dapat gak die.. hehe...

bulan ogos
bulan 8 adalah bulan ramadhan... aku masih lg bekerja tanpa die.. p xp..sebab 7hrbln ni aku last kerja... dpt r aku dating, ak shoping bju rye, ak buke puase ngn die pas aku benti ni.. hehe... p sume u x menjadi... pas aku benti ktorg dh jarang contact, apa ntah lg nk jumpe.. lgsg xjmp la jwbnye.. smpkn aku bg 5 msg blom tentu die jwb... aku tny die sape aku pada die, die jwb aku pakwe die yg die syg.. p npe die wat aku mcmni?? aku igt g pd 1 hr tu, die ajak ak jmp mlm dpn uma die.. aku epy gle tym tu cz slps aku benti, aku lgsg xjmp die.. aku rindu kat die.. aku dh siap2 nk kua..dh nk smp dpn uma dier, die kol ak.. die xbg ak dtg uma die.. die ckp akak die gado ngn bf die dpn uma.. parenz die dh mrh2 n xbg ank2 die jmp ngn bf msg2.... erhmm.. aku pun terpaksa la akur ngn kehendak die... ak xblik uma p ak g lepak kat restoran pelita sorg2 mcm org gler.. huhu... bawak diri la katekan.. hehehe.. ak igtkn mlm tu j aku sedih... rupe2nye setiap kli ktorg nk jmp mlm mst xdpt... mcm2 alasan die bg.. mlm khamis nk bc yasin, nk ikut mak g ofis, nk g terawih, tkot ayah marah... ak hormat ngn alasan die tu.. p yg aku terase sgt2 ngn die, die cancelkan nk jumpe tu tym aku dh kua uma... ad sekali tu aku frust, kecewa sgt aku drive kete wira aku smp tasik titiwangsa.. gler r.. aku sendiri pun xtw npe smp ke c2 aku g.. :) .. so ap yg aku harapkan b4 ak benti sume xjd... ak sedih sgt.. erhmmm....

mlm 17 hrbln, ak msg die.. aku tny die mcm2 n ak mnx die jujur ngn aku.. die xrep... esoknye 18 hrbln bru die rep... die ckp " mmg wan bf F..F tw F x lyn wn mcm bf F cz F senanye xbersedia lg utk couple..F hrp kite kwn j la"(senanyer pnjg msg die bg..p aku amik y pntg j).. wlupun hati aku sedih, kecewa, sakit, hancur tym tu, aku terpakse akur.. aku xnk pakse die utk trme ak semula... ak bg mse utk die bersedia... genapla ktorg couple 20hr j.. hehe... klaka pun ad gak.. hehe... p ap pun ak dh maafkan die, aku halalkan mkn minum die, ak dh doakn yg terbek utk die, ak harap die ceria n senyum selalu.... n ak harap sgt die terbuka hati semula utk terima aku kembali.. klu die bkn utk aku, ak doa agar die jmp org yg jauh lbh bek dr aku, yg akan jge die sepenuh hatinye.. erhmmmmm...tu la cite tentang die serba sedikit.... ak minx maaf cz aku x ltk nme die.. ak nk jg privasi org... n cite ni ad ckit tokok tambah, p xmerubah lgsg jln cite ni... ehehe.... ok la.. aku pun dh ngntok... aku nk tdo la.. hehe...jumpe lg d next entry...

salam...:)

No comments:

Post a Comment