Tuesday, April 5, 2011

sape lg penting?

hye.....selamat malam semua...
agak lame gak aku x update blog ni....
hari ni aku rase mcm bad mud.....
so aku rase elok kalo aku luahkan kat ko blog...

B=blog
W=aku

B; apa yg wat ko bad mud ni?
w; erhm.....aku teringatkan kisah lama aku..
aku rase aku ni mcm xd function j...
bile agk2 ad bnd nak perlukan pertolongan,
baru cari aku..
B; ???
w; ntahla...aku pun x tw r...
B; ce cite ckit..
w; aku x suke kalo nak bercakap pun pilih org gak...
ko igt ko tu bgus sgt ke??
ko igt aku ni ap???
tunggul yg duk kat bawah pokok, boleh di sepak2??
aku tahu aku ni saper...
aku sedar aku ni sape...
p jgn lah bongkak sgt...
dunia ni sementara j kot...
ko jgn r pikir yg ko tu plak bgus smp nk berborak pun nk tgk org...
aku tw aku ni bodoh,x mcm ko pandai,bongkak,sombong,berlagak..
aku tanya wat bodoh jer..aku dgn ko kot tym tu..xd saper pun...
bly plak ko jwb soklan org lain yg jerit2 pggil ko..
B; saper wei??
W; bia aku dan Allah j yg tahu..
bile ssh ad aku, pujuk aku ni, pujuk aku tu..
kalo diikutkan ati aku, aku pun boleh jd mcm ko...
p aku ad perasaan..org yg menyakiti hati seseorang,
maka berdosalah die..
aku dah banyak dosa, aku xnk tmbh lg dosa aku...
erhmmm...byk lagi bnd aku nk gtw kat cni...
p aku rase baik aku tido...
skang pun dah kol 3.50 pg...
pasni kalu ko wat lagi mcm ni, mmg aku xkn tolong ko dh...

cerita ni xd kene mengana ngn saper2 pun...kalu ad yg terasa,aku mnx maaf...
aku xd tmpt lain nk cerita...fmly jauh..kawan2 skng dh stat std dh...huh....
jadi kat sini j lah kot aku rase tmpt untuk aku meluahkan segalanya...
erhmmmm....ingatlah...insan di muka bumi ini sama jer,tak de bezanya kite ni..
x payahlah ko nk memilih kawan untuk bercakap...
aku cukup terasa...kalu ko mmg xnk bercakap ngn aku,ok...
aku pun xkn bercakap dengan ko...ko mntk tolong skali pun,
aku akn pertimbangkan nk tolong o x....

bye....

No comments:

Post a Comment