Wednesday, February 23, 2011

sayanglah kawan anda!i!i




hai...aku kembali semula....

:(....rini aku dah wat salah....
aku dah melukakan hati kawan
aku sendiri....
asal mulut aku ni cabul sgt....

xbaik wan...
dier pun ada perasaan mcm ko...

cube ko bygkan klu dier wat mcm tu kat ko??
ape perasaan ko wan...
haaaaaa...
lelok jd kawan, t jadi lawan...


kawan kite susah nak cari yang boleh paham perasaan kite..
p lagi senang klu kawan nk jadi lawan/musuh..
so, jagalah kawan kiter skang...

lagi2 kiter duk uma sewa sama2...
tu jela tempat ko nk berkongsi, tukar pendapat, belajar, g cluz, g mkn sama...
so jage lah dier wan...

jgn kiter sakitkan hati seorang kawan kerana kawan kiter adalah salah satu tanggungjawab kita..
nanti klu bile kawan dah xd, saper kiter nk cri pengganti mcm tu lagi???
mane nak cari?? mane nak dapat???
supermarket?? kedai runcit?? motel?
x dapat jep..x dapat...
sementara umur ko n kwn ko masih panjang lagi,
JAGALAH HATI SEORANG INSAN YANG BERNAMA KAWAN...

kepada Ahmad Syahir bin Ahmad Suhaimi, aku mintak maaf sgt2..
aku tw td perbuatan aku melampau...
ko maafkan aku k...
aku tkt umur aku xpnjg..:(..
sori syah...

daus, zam,harith,yunus,abu,munir,
zaki,irfan,aqem,zizul,alif,din,fiq,farid,
loqman n dak2 girls yg mengenali diri aku ni n
sume yg kenal aku, aku mintak maaf atas semua silap aku..
aku tahu aku ada wat slh ngn korg..
dan aku maafkan salah korg kat aku...
MAAFKAN AKU.....:(

No comments:

Post a Comment